Dagens, 17/10


image58

Sarah:
Tröja, Åhlens
Jeans, Åhlens
Skor,  Tiamo
Skärp, okänt
Halsband (fyrklöver), Glitter
( HAHAHAH, för mitt gröna ansikte )



image57

Annis:
Kjol, H&M (min följeslagare i alla väder)
Tights, Gina tricot
Jeans skjorta, mammas gamla
Strumpor, H&M
Skor, Present
Skärp, Brorsans
Väska, Second hand
Halsband, Glitter

Idag bröt jag mitt köpstopp. En vecka höll det. Och inte lär det bli bättre nästa vecka eftersom lönen kommer då. Hm, nåja, det gick iallafall till någonting användbart, ett par svarta tygskor på H&M för 88:-, helt acceptabelt. Men ändå, jag bröt mot stoppet, fy på mig.

Inga läxor idag! Första gången på länge, sååå skönt. Jag funderar på att invadera Sarahs hem.

Byebye /Annis


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hello,

I love your shoes, where do they come from?

Great, great style, btw :)

2007-10-20 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0