H&M A/W

H&M
H&M:s höst och vinterkollektion kanske ni har kikat lite på? Det har iallafall, galen i H&M som jag är. De kör på tre olika stilar i höst. Jag har läst lite om dem, sammanfattar dem lite här:

Shapes:
Skräddade kostymer, finstickat, countureklänningar, oversized, färgskalor mellan svart och vitt, lila, kleinblått, pumps, finstickad mössa, halsduk och vantar, stor och enkla smycken.

Snob:
Blommönster eller abstrakta mönster, höstfärger (t ex brunt, beige, vinrött, mörkgrönt, senapsgult), fokus på höfter och urringning, "70-tals"-byxor med hög midja och utsvängda nertill, blazer.

Nero grunge:
Blommönster eller randigt, grått och brunt, vintageklänning, flanellskjorta, farfarströja, ledig stil, benvärmare, knästrumpor, kängor.

Gillar Shapes och Nero grunge bäst. Jag älskar verkligen grått, och visst har ni kännt av knästrumps-trenden? Jag gillar den. Mest för att den skriker så mycket höst.

Vintageklänningar, knästrumpor, finstickat, oversized, grått, brunt, svart, kleinblått och mormorskängor kommer jag köra på i höst. Vilka stilar/plagg gillar ni?


/A.

Kommentarer
Postat av: Milla

Alltså jag inspireras mest av african slavery. Och allt ska vara oversized, måste ha, cravings, cravings!!!!!

2007-10-02 @ 23:12:03
URL: http://millavanerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0