Stockholm

Helgen har jag (Annis) spenderat hos min syster i Stockholm, vi hade bara tänkt umgås, mysa och ha prison break-maraton. Dock blev det lite shopping.

image21
Kjol från American apparel
Svart "never-ending" halsduk från H&M
Senapsgula handskar från Lisa Larssons secondhand


Annis outfit, lördag:
Jacka, H&M
Sjal, Indiska (lånat av syster)
Kjol, H&M
Body, Monki
Tights, Gina tricot
Strumpor, H&M
Skor, H&M
Väska, secondhand (lånat av syster)

Har jag sagt att jag älskar H&M och färgen svart?


Kommentarer
Postat av: bella

fin outfit :) :)

2007-10-07 @ 18:59:54
URL: http://isabelleruscic.blogspot.com
Postat av: hiiiimla fiint!

hiiiimla fiint!

2007-10-08 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0