Stilometern

Satsa på detaljer Detaljer är i fokus på våra skor. Spännen, utstickande sömmar och speciella klackar syns överallt.
Rätt med vida ärmar Satsa på ordentligt med vidd i ärmen på allt från blusar till klänningar. 
Vackert bakifrån Våga visa ryggen. Förföriska klänningar och festtoppar med tjusiga urringningar baktill är grejen framöver. 

  Stay Disco Vi fortsätter att festa i glänsande metaller. Allt från klänningar till skor glittrar i kapp med discokulan.
Pälsmössa värmer än Vi fortsätter att värma huvudet med söta pälsmössor.
Polon värmer än Fortsätt att värma dig med en polotröja under klänningen. Snyggt till förklädesmodeller och korta klänningsmodeller.

För mycket gubbstil Herrmode är hett just nu men passa dig för att använda stilen från topp till tå. 
 Helt grått är trist Grått är rätt i höst men inte från topp till tå. Skor, jeans och topp i samma färg funkar när det gäller svart men inte i grått.
Släpp slipsen! Slips som modedetalj på tjejer är vansinningt fult. Britney, kom igen!

Källa: http://www.aftonbladet.se/mode/stilometern/


Vad tycks? Älskar vida ärmar och många snygga detaljer, men visa ryggen vet jag inte om jag vågar. Pälsmössa kommer jag nog inte bära, jag nöjer mig med någon söt basker. Det där med grått håller jag med om, jag gillar färg. I alla fall lite. Nu ska jag gå och leta rätt på mina borttappade rayban bågar och se om jag man använda dem någon sista gång innan vintern tar över helt. Är det konstigt med solglasögon på hösten?

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0