Bright eyes

image192



"Överdel" (det är egentligen en klänning från H&M.. ni vet den där svarta med rosett och nederdelen är plisserad?)
Plisserad kjol, secondhand
Tights, Åhlens
Armband, KyssJohanna (vann det i en julklappsrim tävling på sthlm streetstyle i december)

Haha, på den lilla bilden ville jag bara visa att det är en rosett ;) ... BTW, jag tycker som elin, eftersom alla andra har "frågestund" så kan jag lika gärna ha det också.. så, fråga på!

Bright eyes - We are nowhere and it's now
Bright eyes - First day of my life
Bright eyes - Train under water
Bright eyes - Lua

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint armband! Ska genast gå in och kolla på deras hemsida, jag vill också ha :)

2008-01-15 @ 20:51:16
URL: http://livetochjag.tjejsajten.se
Postat av: Elin

Åh, Bright Eyes, Bright Eyes! Jag tycker om dig med, din blogg är en av de suveränaste. Den sötaste plisserade kjolen har du också.
Fråga 1. Har du någon fobi?
Fråga 2. Hur vill du bo när du blir vuxen/äldre?
Fråga 3. Vad vill du att dina barn ska heta?
Fråga 4. Vad vill du helst av allt jobba som?

2008-01-15 @ 21:07:12
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: katrín

jäääääääättefin kjol! hmm....
Vilken är fin favoriträtt?
Vad är typiskt Annis?
Vad gör du på fritiden?
Vad hade du hellre gjort: Rivit alla dina kläder i garderoben förutom ETT enda plagg (isf vilket?) som du sen skulle ha hela livet, eller gjort en Britney (rakat av håret) ?
Haha.. ja.. ska bli spännande att se vad du väljer ;)

2008-01-16 @ 12:05:59
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: Lisa

visst kommer du från eskilstuna?, lite research men jag tror jag hitta dig på bdb, poulain och du går nog på min skola, I think, iaf, du har grym stil, keep going girl! förresten hur mycket kosta det att åka till tokyo?

kram!

2008-01-16 @ 12:27:21
URL: http://huckelberry.blogg.se
Postat av: briniii

Jättetråkiga frågor men jag känner att jag borde få veta:P
Hur lång är du?
Hur många syskon har du?
Har du pojkvän?
Vad inspirerar dig när det gäller klädstil?
Favoritaffärer?

2008-01-16 @ 15:49:13
Postat av: Anonym

går du på gymnasiet? vilken linje?

2008-01-16 @ 17:14:40
Postat av: H

hur lång är du?
hur mycket väger du?
vilket ursprung kommer du ifrån (jag ser ju att du är asiat, men menar typ nåt land eller så)

thank u and good bye.

2008-01-16 @ 17:58:00
Postat av: Elin

Helt underbrart! Älskar kjolen! Kram.

2008-01-16 @ 18:17:00
URL: http://ohre.tjejsajten.se
Postat av: Felicia

Älskar din och din brors stil, jag ska ha ett stilprojekt i skolan (går på en modekurs) skulle man kunna få låna någon bild?

2008-01-16 @ 19:40:58
Postat av: Phurris

oja sant vikket fint armband, o så måste man ju kommentera modellen sööötis! =)

2008-01-23 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0