Tokyo-shopping

sdasdf

Tischa, Hope (syrrans)
Trekantshalsduk, Åhléns


Det är några som undrar var i Tokyo man ska shoppa, här har ni mitt svar ;)
Shoppingen i Harajuku och Shibuya är bäst enligt min bror, så vi gick mest där. och det var jättebra. Bra secondhandaffärer i Harajuku är b. la Kinji, Hanjiro och Chicago. Jag visste oftast inte alls vad för affärer jag gick in i när jag var där. Det mesta är bra liksom, man får chansa lite och gå in och checka. I Harajuku finns mest secondhand och i Shibuya är det mer departments stores. Kolla alla bakgator i Harajuku, där är det som bäst. även värt att gå till Ralph lauren i Harajuku (bara för att det är så fint där!!.. ligger precis bredvid marc jacobs... sen på samma gata finns mkt bra secondhand)

Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar sådana där bilder , de ser så mysiga ut på nåt vis. :)

2008-01-18 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0