Lussebullar

123



Polo, Filippa K systers
Kjol, AA
Tights, Gina
Skor, H&M
Spänne, secondhand (?) syrrans
Sjal, secondhand (?) syrrans


Jag har tre saker att säga:
- jag älskar tisdagar för att jag slutar 13:10 då. (fast nästa termin blir det runt tre :(:(
- jag har käkat fyra lussebullar nu.. jag älskar min mammas :):)
- jag har inspirerats mycket av min syster den senaste veckan, har typ bara haft hennes kläder, idag är inget undantag. man får väl passa på medan hon har kläderna hemma : D

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Supersnyggt!

2007-12-11 @ 23:44:29
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: katrín

sjukt snyggt! du.. är det du som vunnit hos Elin Kling? Det står iaf Ellen och det heter ju inte du :S

2007-12-12 @ 23:49:39
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: Malin

Hej! Har någon använt din bild på elins blogg? Vilken storlek valde du i kjolen. Ska man gå ner i storlek?

2007-12-13 @ 09:56:39
Postat av: annis

katrin och malin: nej, det är inte jag, tyckte att det var lite sjukt att nån snott min bild, haha. men det måste ju betyda att hon ellen tyckte den var snygg också ;) lite kul att min chef såg det och ringde till min syster o berättade det :p malin, angående kjolen: jag har strl xs-s och jag tog den i s bara för att xs var slut. jag hade hört att aa:s strl är rätt små, men det är mkt resår i midjan så man behöver egentligen itne gå upp en strl. :)

2007-12-13 @ 16:28:05
URL: http://lestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0