Gårdagen

image280

image281

image282

image283

Gårdagen spenderades mestadels i Örebro. Min syster flyttade in i en studentlägenhet där. Vi bilade dit, tog nån timma tror jag (jag sov hela vägen). Men det var mysigt. Vi brukade alltid göra bilresor förut: jag, mamma, pappa och syrran. Iallafall så åt vi färdigköpt pizza, (haha.. godaste är Ristorantes!) och gick ner på stan. Vi var helt lost där.. men det gick iallafall, vi hittade till Myrorna (det största Myrorna jag någonsin sett). Vi hittade även Röda Korset och "Bra&begagnat" (eller nåt liknande), men de hade redan stängt! :( Jag ska dock ta mig en tripp till Örebro redan nästa helg, så då ska de butikerna besökas! På Myrorna hittade jag en ful-cool kappa.. prislappen hade försvunnit så jag skulle få den för 85 kronor, sedan var det 50 % på alla kappor. Jag såg den här fina stora kuvertväskan.. den kostade 75:-, tyckte det var lite dyrt för en väska, men den var fin. Jag pillade lite på den.. kassörskan såg nog att jag tyckte om den väldigt mycket, hon gick ner i pris från 75:- till 45:-.. så, ja :) Glad blev jag!

Susan:
Skjorta, Ralph Lauren (secondhand fynd!!)
Kjol, AA


Jag:
Tischa, Velour
Sjal, secondhand (syrrans)
Kjol, AA
 

Idag har jag bara jobbat och varit på trafik-handledarutbildning. Det var lite långtråkigt men samtidigt intressant. Visste ni att straffet för rattfylleri är...

.. indraget körkort på livstid i Ryssland?
.. indraget körkort + att man får GÅ hem i Turkiet?
.. fängelse för både föraren och hans hustru i Malaysia?
.. avrättning på plats i El Salvador?
.. högst 2 års fängelse i Sverige?

Jaa, nu vet ni det! Hoppas ni haft en bra helg! /Annis

Kommentarer
Postat av: katrin

åh, vad jättejättejättefint!

2008-02-10 @ 23:11:51
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: Linnea

Jättefin outfit!

2008-02-11 @ 14:44:28
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: MANGO

kappan var ursöt ju :D !

2008-02-11 @ 20:54:51
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: briniii

haha jag såg bilden på pizzan och sa för mig själv
- Det där måste vara ristorantes

Den är ju allvarligtalat helt klar godast, jättefina saker du köpte också.

2008-02-12 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0