Örebro-bo, någon? :)

image270

image271

image272

Jacka, H&M
Halsduk, secondhand
Tunika, Gina tricot
Kofta med pärlor, Tokyo
Pärlhalsband, Glitter
Klockhalsband, Tokyo
Skor, DonDonna


Jippie, geografiprovet och skolveckan är avklarad! Känns verkligen jätteskönt och det gick inte fy skam på provet heller. Ikväll ska vi fira Sarah med kinamat, kommer bli jättetrevligt! Imorgon ska jag till Örebro och jag undrar om någon av er vet något om bra secondhand där? Det ända jag vet om Örebro är att där finns ett universitet, min syster och ett Myrorna precis vid tågstation. ;)

Kanske kommer upp en kvällens också, annars får ni ha en trevlig kväll! Kram Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0