Bättre sent än aldrig

Jag har blivit seg på att uppdatera bloggen, jag vet. Jag ska försöka bättra mig. Men det känns så tråkigt att bara lägga upp bilder på sig själv hela tiden, vad vill ni läsa om? Fler gästoutfits? Gästbloggare kanske?... Här kommer en dagens iallafall. Idag har jag bara varit i skolan och pluggat engelska och spanska... hm. :/ Imorgon är det informationsmöte i skolan ang inriktning. Jag har värsta ångesten inför valet, hjälp.


image190
Linne, H&M
Lila kjol, Secondhand
Flätat skärp, secondhand
Stövlar, secondhand
Grå stickade knästrumpor, H&M
Storkofta, Tokyo


Kommentarer
Postat av: Linnea

Supersnyggt!

2008-01-14 @ 21:29:46
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: sofia

det är kul med bilder på dig ! du klär dig så fint så att fylla en blogg med bara dig , det blir perfekt . det behövs alltså inget mer ! :) kram !

2008-01-14 @ 22:17:27
Postat av: Clara

Håller med sofia, gillar att se alla dina fina kläder :)

2008-01-14 @ 23:20:12
URL: http://sockerslynan.blogg.se
Postat av: Paula

Jag håller med Sofia. haha :)

2008-01-15 @ 09:19:34
Postat av: Briniii

Jag älskar din blogg den ger mig inspiration till dagskläder! Haha jag tror att alla har panik inför valet, jag är helt sjukt osäker men tänk du har en månad på dig det är fyra hela veckor att tänka på vad du vill göra. Jag känner mig iaf inte ås stressad!

2008-01-15 @ 15:29:03
URL: http://briniii.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

ja, lägg bara in outfitsbilder. det räcker! din klädsmak är gudomlig! love it, keep up the goodworks!

2008-01-15 @ 16:08:30
Postat av: Jennie

Dina outfitbilder är INTE tråkiga! Mer Dagens Outfit! :)

2008-01-16 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0